duminică, 21 februarie 2010

Dragostea de IRIS




Anul acesta se implinesc 10 ani de cand sunt alaturi de trupa IRIS. Daca la inceput totul a inceput dintr-o pura curiozitate, acum totul este altfel. Ei sunt prietenii mei. Timp de cativa ani nici nu-mi permiteam sa-i intreba ceva dupa concerte sau sa intervin in discutii atunci cand eram alaturi de ei. Ii apreciam foarte mult si nu-mi permiteam sa-i deranjez. Aprecierea este si in continuare, dar acum stau de vorba cu ei si povestim despre multe lucruri interesante. Au fost momente de bucurie, dar si de tristete alaturi de "Nationala de rock a Romaniei". Mereu am fost alaturi de ei si am sustinut numele IRIS asa cum am stiut eu mai bine.

Foarte putini au inteles aceasta pasiune a mea pentru IRIS, dar cand au vazut ca treaba e foarte serioasa nu au mai pus la indoiala acest lucru. In 2005, impreuna cu bunul meu prieten, Florin Ungureanu, am stat pe Litoral impreuna cu IRIS timp de 2 saptamanai. Afirm cu tarie ca din acel moment vietile noastre s-au schimbat putin. Baietii de la IRIS au decis sa numeasca un album "IRIS Maxima", nume inspirat de un benner pe care noi il afisam la fiecare concert prin toata tara. Cristi Minculescu a tinut sa motiveze acest gest... ca fiind o rasplata pentru tot ceea ce am facut. Sunt foarte multe de spus si promit sa fac cateva episoade pe blog despre relatia de prietenie alaturi de trupa IRIS.

Saptamana aceasta Cristi Minculescu si Nelu Dumitrescu au fost invitati la Observatorul de la ora 16.00 (Antena 1) si am avut placuta surpriza sa vad si sa aud cum baietii si astazi isi aduc aminte de momentul din 2005. Sincer e foarte onorant acest lucru.

Va multumim baieti si vreau sa spun ca in aceasta lume murdara in care traim, aceste lucruri conteaza cel mai mult. Atunci cand ai prieteni niste valori nationale e destul de onorant acest lucru. Multumesc IRIS.

Iata si link-ul(de pe la minutul 8):

Atasez si doua fotografii foarte dragi mie (Andrei, Florin, Cristi si Nelu)

Niciun comentariu: